Ina Cool 121423 - Analyse van de Belgische (reclame)media. Edit

Schrijver:
Titel: Analyse van de Belgische (reclame)media. Editie 2014
ISBN: 9789038223285
Taal: Nederlands
Uitgever:
Bijzonderheden: Goed, 2014
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Dit boek schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.0 0.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Ina Cool 121423 - Analyse van de Belgische (reclame)media. Editie 2014