Cor Molenaar 78422 - Het einde van winkels? de strijd om de kla

Schrijver:
Titel: Het einde van winkels? de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan
ISBN: 9789052618777
Taal: Nederlands
Uitgever: Academic Service
Bijzonderheden: Goed, Hardback, 220p
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen\nen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig\nalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.\nIs er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaar\nop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models?\nCor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en\nmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag\nvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het\nis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijk\nuit gaat zien.\nWinkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en op\neen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordt\neen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo?\nOok op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of een\nkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruik\nmaken van de kansen van internet zullen overleven.\nProf Dr C.N.A. Molenaar is buitengewoon hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdam, directeur van het strategische adviesbureau\neXQuo Consultancy in Oosterbeek en o.a. voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Hij is strategisch adviseur bij diverse bedrijven, geeft lezingen en\nworkshops en is auteur van vele boeken waaronder de bestseller Het Nieuwe Winkelen (2009), in Engels vertaald onder de titel Shopping 3.0
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Cor Molenaar 78422 - Het einde van winkels? de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan