Koos de Wilt 234832 - De kunst en het zakendoen wat ondernemers

Schrijver:
Titel: De kunst en het zakendoen wat ondernemers van succesvolle kunstenaars kunnen leren
ISBN: 9789046815427
Taal: Nederlands
Uitgever: Nieuw Amsterdam
Bijzonderheden: Redelijk, Paperback, 192p
Prijs: € 9,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Wat ondernemers van succesvolle kunstenaars kunnen leren\n\nInspirerend managementboek over de successen & mislukkingen van de grootste kunstenaars aller tijden\n\nWat deed Michelangelo om zijn concurrenten voor te blijven? Hoe ging Vermeer om met de economische crisis in zijn tijd, en deed Rembrandt eigenlijk aan marketing? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creƫren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen. De kunstenaars in dit boek kunnen managers en ondernemers dan ook tot op de dag van vandaag inspireren. Niet alleen door hun kunst, maar ook door hun zakeninstinct.\n\nWaarom kunst en commercie elkaar niet bijten\n\nMet bijdragen van professionals uit de kunst en het bedrijfsleven: Karel Ankerman, Peter van Duinen, Kees Keijer, Koen Kleijn, Ernest Kurpershoek, Paul Spies, Harry Starren en Lea van der Vinde.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Koos de Wilt 234832 - De kunst en het zakendoen wat ondernemers van succesvolle kunstenaars kunnen leren