Torsten H. Nilson - Competitive Branding / Winning in the Marke

Schrijver:
Titel: Competitive Branding / Winning in the Market Place with Value-Added Brands
ISBN: 9780471984573
Taal: Engels
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bijzonderheden: 1998, 235 pp, Gebonden / hardcover met losse omslag. Als nieuw
Prijs: € 35,75
Verzendkosten: € 4,00 (binnen Nederland)
Meer info:
Torsten H. Nilsona s new book Competitive Branding contains useful information on two of the hottest words in marketing, competitive and branding . Ita s a must read. Jack Trout, President of Trout & Partners Ltd USA, and global marketing strategist. With the increasing recognition that brands are assets that have to be actively managed, we all need keys to unlock the processes for managing brands in a disciplined way. This book opens the doors! Raoul Pinnell, Global Head of Brands and Communications, Shell International Petroleum Company Ltd. Branding is increasingly recognized as the essence of marketing. This book will give you plenty of ideas on how to build, grow, and perpetuate your brands. Philip Kotler, S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, J.L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, USA. In his new book Torsten H. Nilson provides solid, practical and well--founded good advice and methods for building brands cost--effectively -- brands that will succeed in the increasingly competitive market place. This book will help the reader to: aeo create and implement a programme to build a competitive brand aeo understand how brands are created, building the value of the brands aeo use all the different parts of the marketing mix to build the power of the brand The focus of Competitive Branding is not so much how to do the above but more what to do to achieve success. Torsten H. Nilson has developed a conceptual framework based on his vast experience -- not only does this aspect set the book apart from others on this subject but it gives the reader the opportunity to consider all the strategic aspects of branding in the context of their organization. The busy professional will find this enlightening book, which is illustrated with truly inspirational examples and cases, one of the most useful in developing a successful competitive brand.
Verder lezen

AdBook uit Utrecht

particulier

Logo AdBook

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Torsten H. Nilson - Competitive Branding / Winning in the Market Place with Value-Added Brands

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij AdBook

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met AdBook
    Deze verkoper is een particulier, dit heeft invloed op welke rechten voor u als koper ontbreken. Zo heeft u geen herroepingsrecht of conformiteitsrecht. Verder lezen.
  • Na uw bestelling ontvangen u en AdBook een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van AdBook vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • AdBook kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.