Herman Toch 84807 - Transformeren om te overleven marketing in

Schrijver:
Titel: Transformeren om te overleven marketing in het nieuwe tijdperk
ISBN: 9789401410328
Taal: Nederlands
Uitgever: Terra - Lannoo, Uitgeverij
Bijzonderheden: Goed, 2013, Paperback, 300p
Prijs: € 18,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Herman Toch 84807 - Transformeren om te overleven  marketing in het nieuwe tijdperk