Marion Debruyne 79546, Koen Tackx 174746 - Customer innovation

Schrijver:
Titel: Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
ISBN: 9789401458795
Taal: Nederlands
Uitgever: Lannoo Campus
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 296p
Prijs: € 21,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE. Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen. Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Marion Debruyne 79546, Koen Tackx 174746 - Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Marion Debruyne 79546, Koen Tackx 174746 - Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Marion Debruyne 79546, Koen Tackx 174746 - Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie