Albert Boswijk 42067, Ed Peelen 20021, Steven Olthof 97918 - Ec

Schrijver:
Titel: Economie van experiences
ISBN: 9789043028974
Taal: Nederlands
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Bijzonderheden: Goed, Paperback
Prijs: € 30,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
\"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience.\"\n- Prof. Chris Voss. London Business School\n\n\"Economy of Experiences is a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In fact, it wasn't until I read this that I truly understood what 'co-creation' was all about.) Anyone looking to create greater value for their customers should absorb its lessons. This wonderful book has many such lessons that anyone seeking to embrace the Experience Economy should embrace.\"\n- B. Joseph Pine II, co-author The Experience Economy and Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier\n\nDit boek beschrijft de zoektocht om wezenlijke verbindingen te maken met je klanten. Wat kan je als organisatie aan waarde bijdragen om het leven van mensen aangenamer, gelukkiger, betekenisvoller én eenvoudiger te maken? Dit realiseren is niet zo eenvoudig als het lijkt. Dit boek beschrijft in vijf stappen hoe je betekenisvolle waarde kunt creëren als organisatie voor je klanten, je gasten, je medewerkers en de onderneming zelf. De basis is het individu, daarom gaan we uitvoerig in op de psychologie van de ervaring. Ook behandelen we stap voor stap de fundamenten van betekenisvolle belevenissen en de achterliggende ontwerpprincipes.\n\nDeze 4e herziene editie beschrijft nieuwe vormen van waardecreatie en nieuwe verdienmodellen. Het boek gaat dieper in op de netwerkeconomie en door toevoeging van nieuwe voorbeelden en cases is het een nog praktischer en zeer up-to-date leerboek geworden. Tevens zijn er aparte hoofdstukken gewijd aan toepassingen in de zorgsector, de financiële dienstverlening en de creatieve stad.\n\nBij dit boek is een website beschikbaar (www.experience-economy.com) met inspirerend videomateriaal, extra casestudies en een discussieplatform over actuele thema's en vragen in het boek.\n\nEconomie van Experiences is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is het een aanrader voor ondernemers, business-innovatiemanagers, marketeers en adviseurs.\n\nAlbert Boswijk is specialist in veranderingsprocessen en oprichter van het European Centre for the Experience Economy. Ed Peelen is Researchpartner en kerndocent bij het European Centre, lector aan de Universiteit van Amsterdam, voorzitter van het Platform klantgericht ondernemen en partner bij ICSB, Steven Olthof is allround managementadviseur, associated partner en kerndocent bij het European Centre for the Experience Economy.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Albert Boswijk 42067, Ed Peelen 20021, Steven Olthof 97918 - Economie van experiences Albert Boswijk 42067, Ed Peelen 20021, Steven Olthof 97918 - Economie van experiences Albert Boswijk 42067, Ed Peelen 20021, Steven Olthof 97918 - Economie van experiences