Marjolein Lem 90218, Rob van Tulder 234060, Kim Geleynse 90219

Schrijver:
Titel: Doing business in Africa a strategic guide for entrepreneurs
ISBN: 9789490314163
Taal: Engels
Uitgever: Berenschot
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 232p
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Sub-Sahara Afrika biedt een uitdagende, vaak turbulente maar steeds meer vruchtbare bodem voor internationaal ondernemerschap. Nederlandse ondernemers hebben een lange geschiedenis in het Afrikaanse continent. Hun positie staat echter onder druk. Concurrenten uit opkomende landen als China, Braziliƫ en India betreden de markten met een lange-termijn visie, integrale aanpak en zakken geld. Wat is het antwoord van Nederlandse bedrijven op deze veranderende omstandigheden? \nIn deze strategische gids verhelderen de auteurs uitdagingen en mogelijkheden voor ondernemers in Afrika. Aan de hand van talloze voorbeelden van prominente, kleine en grote Nederlandse bedrijven analyseren ze de kenmerken van succesvolle businessmodellen en geven ze praktische adviezen om met risico's en landenkeuzes om te gaan. De Engelstalige publicatie is het resultaat van uitgebreid onderzoek en de ervaringen van adviesbureau Berenschot, de Rotterdam School of Management (RSM) en de Netherlands-African Business Council (NABC).
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Marjolein Lem 90218, Rob van Tulder 234060, Kim Geleynse 90219 - Doing business in Africa a strategic guide for entrepreneurs