Tabe Bergman 97330 - Nepnieuwsexplosie Desinformatie in de Nede

Schrijver:
Titel: Nepnieuwsexplosie Desinformatie in de Nederlandse media
ISBN: 9789492161529
Taal: Nederlands
Uitgever: Uitgeverij De Blauwe Tijger
Bijzonderheden: Goed, 2018, Paperback, 220p
Prijs: € 12,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Is het nieuws nep? \nIn dit boek buigt een bonte verzameling van kritische journalisten en academici zich over deze prangende vraag. Aan de hand van onder meer de oorlog in Syriƫ, de ramp met vlucht MH17 en de doodgezwegen Amerikaanse invloed op de Nederlandse pers, tonen de auteurs dat het zogenaamde kwaliteitsnieuws keer op keer een vervormd beeld van de werkelijkheid geeft. Journalisten dienen, meestal zonder dat zij er zelf erg in hebben, de belangen van de politieke en economische elites - niet die van de gewone burger. \nDit boek is een must voor iedereen die er genoeg van heeft te worden misleid.\nMet bijdragen van:\nDe journalistiek levert 'weldenkende'\nNederlanders af aan de elites.\n- Tabe Bergman\nDe pers kijkt voor het Nederlandse falen\nbij MH17 de andere kant op.\n- Marcel van den Berg\nPropaganda stopt pas als de mensheid\nzichzelf heeft uitgeroeid.\n- Stan van Houcke\nDe media hebben bewezen\nwoordvoerders te zijn van Al Qaeda.\n- Willy Van Damme\nDe media zijn waakhond van de oligarchie,\nniet van de democratie.\n- Tom Zwitser\nRussische invloed op onze pers valt in\nhet niet bij de Amerikaanse.\n- Eric van de Beek\nHet NOS Journaal voldoet vaak niet aan\nde eigen journalistieke eisen.\n- Arnold Karskens\nPolitici die liegen willen dat de\nmedia de waarheid spreken.\n- Cees Hamelink\n'Journalisten zijn vaak vakkenvullers,\ndie moeten zorgen dat producten\nop tijd in het schap staan.\n- Alexander Pleijter & Peter Burger
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Tabe Bergman 97330 - Nepnieuwsexplosie Desinformatie in de Nederlandse media