Anonym - Social-Influencer-Marketing als strategisches Marketin
Schrijver: | Anonym |
---|---|
Titel: | Social-Influencer-Marketing als strategisches Marketinginstrument. Theoretische Grundlagen und Einfluss auf das Kaufverhalten der Kunden |
ISBN: | 9783346259042 |
Taal: | Duits |
Uitgever: | GRIN Verlag |
Bijzonderheden: | 2020 72pp Paperback / softback |
Prijs: | € 46,20 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Bachelorarbeit aus dem Jahr 2019 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,7, FOM Essen, Hochschule für Oekonomie & Management gemeinnützige GmbH, Hochschulleitung Essen früher Fachhochschule, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Bachelor-Thesis untersucht, inwieweit Kaufentscheidungen der Konsumenten in sozialen Netzwerken durch Influencer Marketing beeinflusst werden. Zunächst werden die Grundlagen des Influencer Marketings erläutert, in verwandte Marketingbereiche eingeordnet und abgegrenzt. Im Anschluss wird anhand von Theorien wesentlicher Meinungsführer eine empirische Untersuchung durchgeführt, um die Wirkungen des Influencer Marketings zu widerlegen beziehungsweise ihnen zuzustimmen oder sie alternativ zu verifizieren. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Let op: dit nieuwe boek is anderstalig en heeft een levertijd van ongeveer 4 werkdagen binnen Nederland
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.