Bram Van Damme - Veerkracht Back to business na de crisis

Schrijver:
Titel: Veerkracht Back to business na de crisis
ISBN: 9789058566515
Taal: Nederlands
Uitgever: Stichting Kunstboek
Bijzonderheden: Goed, Hardback, 160p
Prijs: € 12,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Reeds in 1924 bestudeerde Roland Vale de invloed van het al dan niet besparen op communicatie van bedrijven gedurende de crisis van 1920-1921 op hun resultaten. De conclusies waren verbluffend. Bedrijven die bleven communiceren tijdens de crisis, haalden daar tot drie jaar na die crisis beduidend betere resultaten uit dan hun concurrenten die de vinger op de knip hielden.\n\nDit inzicht is later herhaaldelijk opnieuw onderzocht, en telkens met dezelfde resultaten: \nhet is in tijden van crisis dat we de kans hebben om een concurrentieel verschil te maken. \nMaar dat vraagt moed, inzicht en veerkracht. \nVeerkracht om de zakelijke tegenslagen veroorzaakt door de Covid-19-pandemie te lijf te gaan.\nVeerkracht om de recessie die ondernemingen doormaken, zo beperkt mogelijk te houden.\nVeerkracht om ondernemers niet enkel te laten terugkeren naar hun oorspronkelijke vorm van zakendoen, maar ook het doorgroeivermogen te geven om de toekomst te herdefiniƫren.\n\nIn dit boek reikt auteur Bram Van Damme een denkkader aan om deze positieve dynamiek op het vlak van marketing en communicatie te begeleiden. Toegepast op verschillende deeldomeinen van marketing. Met praktische tips hoe te communiceren tijdens en na een crisis. \n\nTegenslagen gebeuren. Het gewicht van een crisis is groot. Onze veerkracht is de enige uitweg.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Bram Van Damme - Veerkracht Back to business na de crisis