Kiera, Robin - Attention Hacking - The Power of Social Media Se
Schrijver: | Kiera, Robin |
---|---|
Titel: | Attention Hacking - The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance |
ISBN: | 9781394189052 |
Taal: | Engels |
Uitgever: | John Wiley & Sons Inc |
Bijzonderheden: | 2023 224pp Gebonden |
Prijs: | € 35,75 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst If you're in insurance, finance, or other industries with complex products, you know that traditional marketing methods aren't working. We spend vast sums of money on advertising, but the sales numbers aren't reflecting that. In Attention Hacking: The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance, master marketer Robin Kiera explains why. The short answer? We have been too slow to adopt the digital channels, strategies, and hacks that other industries embraced long ago. Look at TV advertising--a staple of insurers and intermediaries. These ads attempt to push our products onto customers, when the customers aren't even looking. What are they doing during commercial breaks? They're checking their phones, engaging with smart businesses on social media, and being pulled toward what top influencers are selling. In this book, readers learn ten concrete hacks that will help them save money, increase sales, and build brand awareness through social media. For the insurance and finance industries, it's now or never. The digital revolution is just getting started, and anyone still resisting is likely to be overtaken by competitors who are willing to go online. Can TikTok videos and LinkedIn posts really sell insurance? This book's message is that selling is really step two. Step one is getting--and retaining--customer attention. When businesses stay on customers' minds on a day-to-day basis, the sales will follow. Organizations of all sizes can participate in attention hacking. Attention Hacking shows readers how to set smart goals, engage with communities, leverage online events, generate shareable content, and build social media into the fabric of any business, large or small. Start shifting away from marketing that doesn't resonate with customers, and watch as you surpass your sales. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Let op: dit nieuwe boek is anderstalig en heeft een levertijd van ongeveer 5 werkdagen binnen Nederland
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.