Moers, Mr. H.J.M. RM - Succes is niet voor lafaards

Schrijver:
Titel: Succes is niet voor lafaards
ISBN: 9789048805051
Taal: Nederlands
Uitgever: Carrera - 1e druk, 2010.
Bijzonderheden: Gebonden boek, 160pp. - als nieuw ! ( ONGELEZEN )
Prijs: € 6,95
Verzendkosten: € 4,85 (binnen Nederland)
Meer info:
: 10 inspirerende marketingsoplossingen voor nieuwe groei //

'We waren de afgelopen jaren zo in de ban geraakt van groei, dat we geloofden dat het onbeperkt kon doorgaan. Dat blijkt niet zo te zijn. We zitten in de ergste en zwaarste crisis van de afgelopen honderd jaar. Het is niet alleen een financiële crisis, ook bijvoorbeeld het milieu en de economie zijn slachtoffers. Het zijn zware tijden die om oplossingen en creativiteit vragen.

In Succes is niet voor lafaards kijk ik naar bedrijven als Apple en Albert Heijn, die het ondanks de crisis toch goed doen. Deze bedrijven doen blijkbaar iets wat andere organisaties nalaten. Naargelang de omstandigheden passen zij hun marketingstrategie aan en onderscheiden zich daarmee van andere bedrijven. Wat kunnen we daarvan leren? Er is helemaal niets mis mee als we de succesvolle stappen van anderen analyseren en de elementen die op onszelf van toepassing zijn ervan overnemen.

Het kan ons allen helpen om de crisis sneller achter ons te laten. We kunnen legio lessen trekken uit succesvolle organisaties. Ik beperk me in dit boek tot de tien meest aansprekende lessen, die snel tot een uniek resultaat kunnen leiden. Deze worden toegelicht middels korte herkenbare casussen, wat het boek praktisch en inzichtelijk maakt: bedrijven hebben deze inzichten immers daadwerkelijk gebruikt. Dit boek is geschreven met voorbeelden uit het grootbedrijf, maar dezelfde wetten zijn ook op het midden- en kleinbedrijf van toepassing.' //

Recensie(s) :
Dit boek beschrijft een tiental marketingoplossingen om groei in een organisatie te bereiken. Na een inleiding over diverse crisissen en de redenen waarom je vooruit moet kijken wordt ingegaan op uitdagingen vanuit een nieuw paradigma, 'misfits and rebels' (over bedrijven die op originele wijze zich vernieuwden), de klant, identiteit en merk van de organisatie, ontwikkeling van nieuwe categorieën, de paradox opzoeken, focus aanbrengen, processen in lijn met het merk brengen en de strijd aangaan met een sterk merk. Het boek staat vol met leuke praktijkvoorbeelden; alle hoofdstukken eindigen met praktische tips. De auteur is gespecialiseerd in strategisch management en branding. Hij heeft vele (inter)nationale directiefuncties gehad en meer publicaties op zijn naam staan. Het boek is gemakkelijk leesbaar en prettig gestructureerd en geeft een goed inzicht in marketingstrategieën. Het bevat veel praktijkvoorbeelden die aanspreken. Met talrijke illustraties in kleur en een literatuuropgave. Het boek is zowel interessant voor de manager of marketeer die groei wil realiseren als voor de geïnteresseerde student.
Verder lezen

Liroboek uit Echt

zakelijk
* * O P G E L E T - B E S P A A R - P O R T O * *
In Nederland en België bij totaal bestellingen vanaf € 30.00 GEEN portokosten!
SNELLE LEVERING: NA BETALING BINNEN 2-3 DAGEN IN HUIS
U ontvangt van ons een bevestigingsmail van uw bestelling. Let op, deze kan in uw spambox terechtkomen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Liroboek

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Liroboek
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    AJJ Perriens Coupeuse
    Kamer van Koophandel nummer: 59558148
    NL001828124B97
  • Na uw bestelling ontvangen u en Liroboek een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Liroboek vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Liroboek kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.