Robert B. Cialdini - Invloed | De zes geheimen van het overtuig

Schrijver:
Titel: Invloed | De zes geheimen van het overtuigen
ISBN: 9789024404728
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, 2009, Paperback, 300p
Prijs: € 14,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Mechanismen en technieken\nWelke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?\nDe sleutelprikkel\nHet gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voor het nageslacht. Het interessantste hieraan is de manier waarop het mechanische gedrag in werking wordt gesteld: de sleutelprikkel.\nHet geheim van succesvol overtuigen\nAan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt:\nwederkerigheid;\nconsistentie;\nsociaal bewijs;\nsympathie;\nautoriteit; \nschaarste.\nHerziene editie\nIn deze vijfde, herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer:\nde werking van invloed in andere culturen;\nde rol van het internet en andere nieuwe technologieën;\nrecente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.\nVoor wie?\nIedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Robert B. Cialdini - Invloed | De zes geheimen van het overtuigen