Graham Hooley Nigel Piercy - Marketing Strategy and Competitive

Schrijver:
Titel: Marketing Strategy and Competitive Positioning
ISBN: 9780273655169
Uitgever: Trans-Atlantic Pubns
Bijzonderheden: Goed - Hoekje rug / kaft voor onder en vlekjes op snede onder. verder als nieuw.
Prijs: € 6,50
Verzendkosten: € 6,50 (binnen Nederland)
Meer info:
This second edition extends the scope of the original book to cover new developments in strategic thinking. It serves to meet the need for an up-to-date understanding of the meaning and scope of marketing strategy and a framework to manage the critical issues of market choice and competitive positioning. In particular, it draws attention to how organisations are defining marketing as a strategic force rather than just an operational department.
Verder lezen

Books4Life Tilburg uit Tilburg

zakelijk

Logo Books4Life Tilburg

Books 4 Life exploiteert winkels in tweedehands boeken voor het goede doel, gerund door vrijwilligers. Books 4 Life heeft vestigingen in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Tilburg en Utrecht. En in Oostenrijk in Graz en Wenen.
Meer informatie vindt u op www.books4lifetilburg.nl. Op deze site staat beschreven welke goede doelen Books 4 Life Tilburg steunt. Ook kunt u er lezen hoe u boeken kunt schenken en kopen en hoe u vrijwilliger of sponsor kunt worden.
e-mailadres: info@books4lifetilburg.nl
telefoon: 013-4663680
bezoekadres winkel:
Gebouw C, Kamer 045
op de Universiteit van Tilburg,
Warandelaan 2,
5037 AB Tilburg
Verder lezen

De verkoper zal binnen 4 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.