Gilmore, J.H., Joseph Pine II, B. - Authenticiteit - wat consum
Schrijver: | Gilmore, J.H., Joseph Pine II, B. |
---|---|
Titel: | Authenticiteit - wat consumenten écht willen |
ISBN: | 9789052617374 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Academic service |
Bijzonderheden: | 2010 336pp Paperback / softback |
Prijs: | € 44,50 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereldwordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijken, bovenal, authentiek zijn. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden,wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?Gilmore en Pine gaan verder waar ze hun baanbrekende bestseller Debeleveniseconomie eindigden. Ze leggen uit dat beschikbaarheid, prijsstelling en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is.In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolleondernemingen zich identifi ceren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen:- Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep-matrix;- Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid;- Implementeer specifi eke strategieën om authenticiteit over te brengen.James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor Harvard Business Review.'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar ideevoor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.' - Management Scope'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy.Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie enconsumentengedrag bezighoudt.' - Het Financieele Dagblad |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.