Keijser - van Gils, Miranda Francisca - Het gezeur de baas - ma
Schrijver: | Keijser - van Gils, Miranda Francisca |
---|---|
Titel: | Het gezeur de baas - maak van zeurende werknemers hard(/t)werkende medewerkers |
ISBN: | 9789052619767 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Academic service |
Bijzonderheden: | 2012 Paperback / softback |
Prijs: | € 32,50 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten.Die altijd de organisatie, het systeem of de klant de schuld geven van alles wat er mis gaat. En dat kost bakken energie. En dus ben je net zoals veel van je collega's eigenlijk best toe aan een nieuw team, een nieuwe afdeling of een nieuw bedrijf. Want je hebt al zoveel geprobeerd om de spirit er weer in te krijgen,de sleur en het gezanik te doorbreken. Maar zonder resultaat.Beste manager, er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn: de zuigers, de zeikerds, de 'zwijnen'. En het lastige is, ze hebben vaak nog gelijk ook. De systemen werken niet, de beleidsmakers hebben te veel afstand van de werkvloer en klanten zijn nu eenmaal lastig. En daar sta je dan met je 'paarlen' en goede bedoelingen. Het goede nieuws is dat er wel iets aan te doen valt. Je het gezeur de baas kunt worden. Dat je een keuze hebt tussen leiden of lijden. Net zoals je medewerkers trouwens...Drs. Miranda F. Keijser-van Gils is organisatiesociologe, coach en veranderaar. Tevens is zij veranderkundig leider van Theatergroep Plezant. Haar tomeloze energie, intuïtieve kwaliteiten en onconventionele kijk op het ontwikkelen van concepten en mensen staan garant voor een sprankelende begeleiding en innovatief resultaat. Je krijgt zoveel inspiratie van dit boek, dat het zeuren je wel vergaat.Geert Kimpen, theatermaker, columnist en auteur van onder andere 'De kabbalist' en 'Maak goud van je leven'. Miranda rekent op luchtige wijze, doortastend af met het gedroeftoeter en gezanik. Ze weetdit pragmatisch om te zetten in energie en resultaat. Kopen, lezen en gebruiken dit boek!Jan van Setten, coach, enter-trainer en auteur 'De klantenfluisteraar' en 'Hoe krijg ik ze zover'. Concreet, vlot en ter zake, wie na dit boek nog last heeft van zeurende mensen, zeurt zelf.Jeroen Busscher, inspirator, adviseur en auteur van o.a. ´Pimp je afdeling´ en ´Turbomanagement´. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.