Stamsnijder, Paul - De vent is de tent - reputatiemanagement in
Schrijver: | Stamsnijder, Paul |
---|---|
Titel: | De vent is de tent - reputatiemanagement in de praktijk |
ISBN: | 9789462200906 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Academic service |
Bijzonderheden: | 2014 256pp Paperback / softback |
Prijs: | € 37,50 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voorklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beterin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van GansewinkelGroep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijkvoor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt nietaf van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan dewereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagementaan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevendenen zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meestrecente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemenen storytelling.Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008). |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.