Foundations van ITIL V3
Schrijver: | |
---|---|
Titel: | Foundations van ITIL V3 |
ISBN: | 9789087530563 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Van Haren Publishing |
Bijzonderheden: | 2007 379pp Paperback / softback |
Prijs: | € 34,83 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.Het best verkochte handboek over ITILDit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training. Hoofdindeling van dit boek:DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus* De servicelevenscyclus: concept en overzicht* Levenscyclusfase: Servicestrategie* Levenscyclusfase: Service-ontwerp* Levenscyclusfase: Servicetransitie* Levenscyclusfase: Serviceproductie* Levenscyclusfase: Continue serviceverbeteringDEEL 2: Functies en processen* Inleiding functies en processen* Functies en processen in Servicestrategie* Functies en processen in Service-ontwerp* Functies en processen in Servicetransitie* Functie en processen in Serviceproductie* Functies en processen in Continue serviceverbeteringReacties op vorige edities van dit boek:....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder.....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden.....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek...... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker.This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:* Service Strategy* Service Design* Service Operation* Service Transition* Continual Service ImprovementFrench, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009 |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.