Hillesum, Paul, Franssen, Amber - True storytelling / geloofwaa
Schrijver: | Hillesum, Paul, Franssen, Amber |
---|---|
Titel: | True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool |
ISBN: | 9789089653222 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Van Duuren Management |
Bijzonderheden: | 2016, hardcover, 192pp, mooi exemplaar, 24x17cm |
Prijs: | € 10,00 (Excl. verzendkosten) |
Meer info: |
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing. De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content. 'De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.' - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human 'Gooi minder euro's weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.'- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune 'Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.' - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie Paul Hillesum (creative director en strateeg) en Amber Franssen (creative director en filmregisseur) zijn oprichters van creatief contentbureau Truman. Ze werkten daarvoor bij grote gerenommeerde reclamebureaus als N=5, KesselsKramer en Publicis.
|
Verzendkosten incl. T&T en 9% BTW:
***LET OP!! : Pakketten via DHL worden naar het dichtstbijzijnde servicepunt gebracht***
Nederland brievenbus: €4,99
Nederland pakket: €6,99
België €10,00
Europa 1 €17,50
Europa 2 €22,50
Rest of the world €40,00
***LET OP!! : Pakketten via DHL worden naar het dichtstbijzijnde servicepunt gebracht***
Nederland brievenbus: €4,99
Nederland pakket: €6,99
België €10,00
Europa 1 €17,50
Europa 2 €22,50
Rest of the world €40,00
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Alle boeken van Boekhandel Bloks
Stel een vraag over dit boek aan Boekhandel Bloks
Deze verkoper staat op een markt in Zwolle op 02-06-2024
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
- U handelt deze order direct af met Boekhandel Bloks
Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen. - Identiteit verkoper:
Boekhandel Bloks
Kamer van Koophandel nummer: 68498810
NL001367831B58
http://www.boekwinkeltjes.nl/s/?q=Boekhandel+bloks&t=1&n=1 - Na uw bestelling ontvangen u en Boekhandel Bloks een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekhandel Bloks vermeld
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
- Boekhandel Bloks kan betaling vooraf vragen
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.