Hillesum, Paul, Franssen, Amber - True storytelling / geloofwaa

Schrijver:
Titel: True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool
ISBN: 9789089653222
Taal: Nederlands
Uitgever: Van Duuren Management
Bijzonderheden: 2016, hardcover, 192pp, mooi exemplaar, 24x17cm
Prijs: € 10,00 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing. De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content. 'De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.' - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human 'Gooi minder euro's weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.'- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune 'Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.' - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie Paul Hillesum (creative director en strateeg) en Amber Franssen (creative director en filmregisseur) zijn oprichters van creatief contentbureau Truman. Ze werkten daarvoor bij grote gerenommeerde reclamebureaus als N=5, KesselsKramer en Publicis.
Verder lezen

Boekhandel Bloks uit Zwolle

zakelijk

Logo Boekhandel Bloks

Verzendkosten incl. T&T en 9% BTW:
***LET OP!! : Pakketten via DHL worden naar het dichtstbijzijnde servicepunt gebracht***
Nederland brievenbus: €4,99
Nederland pakket: €6,99
België €10,00
Europa 1 €17,50
Europa 2 €22,50
Rest of the world €40,00

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Alle boeken van Boekhandel Bloks Stel een vraag over dit boek aan Boekhandel Bloks

Deze verkoper staat op een markt in Zwolle op 02-06-2024

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Hillesum, Paul, Franssen, Amber - True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Boekhandel Bloks

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Boekhandel Bloks
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    Boekhandel Bloks
    Kamer van Koophandel nummer: 68498810
    NL001367831B58
    http://www.boekwinkeltjes.nl/s/?q=Boekhandel+bloks&t=1&n=1
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekhandel Bloks een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekhandel Bloks vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Boekhandel Bloks kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.