Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekhandel Bloks.


 

Hillesum, Paul, Franssen, Amber - True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Hillesum, Paul, Franssen, Amber - True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool
Schrijver: Hillesum, Paul, Franssen, Amber
Titel: True storytelling / geloofwaardigheid als marketingtool
ISBN: 9789089653222
Uitgever: Van Duuren Management
Bijzonderheid: 2016, hardcover, 192pp, mooi exemplaar, 24x17cm
Prijs: € 10,00
Meer info Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing. De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content. 'De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.' - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human 'Gooi minder euro's weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.'- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune 'Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.' - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie Paul Hillesum (creative director en strateeg) en Amber Franssen (creative director en filmregisseur) zijn oprichters van creatief contentbureau Truman. Ze werkten daarvoor bij grote gerenommeerde reclamebureaus als N=5, KesselsKramer en Publicis.
Boek bekijken

Boekhandel Bloks uit Zwolle

zakelijk

Logo Boekhandel Bloks

***VAKANTIEPERIODE BOEKHANDEL BLOKS***
Beste klant, bedankt voor je bestelling en/of bericht. Zoals op de website staat vermeld ben ik tot en met 27 mei met vakantie. E-mail wordt beantwoord en bestellingen behandeld na terugkomst.
Fijne vakantie mocht je deze nog tegoed hebben.
Groet,
Theo Bloks
Verzendkosten incl. T&T en 9% BTW:
***LET OP!! : Pakketten via DHL worden naar het dichtstbijzijnde servicepunt gebracht***
Nederland brievenbus: €4,99
Nederland pakket: €6,99
België €10,00
Europa 1 €17,50
Europa 2 €22,50
Rest of the world €40,00
Verder lezen

De verkoper zal binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.