Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Ankerboek.


 

- Strategisch Marketing Management : Toepassingen

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver:
Titel: Strategisch Marketing Management : Toepassingen
ISBN: 9020726013
Uitgever: Stenfert Kroese, 1996, tweede druk
Bijzonderheid: Zeer nette grote paperback, 27x21,5 cm.,122 pag.ISBN 9020726013
Prijs: € 9,00
Meer info Op marketinggebied is een veelheid aan ontwikkelingen gaande. Consumenten worden grilliger en de concurrentie heftiger. Er komen steeds meer gegevens en onderzoeksmethoden. Een onderscheidende positionering wordt belangrijker maar tegelijkertijd moeilijker. Onder marketeers bestaat dan ook een groeiende vraag naar een handleiding voor een theoretisch gefundeerde, maar tegelijk ook praktische aanpak van het strategisch marketingplanningproces. Getuige de vele positieve reacties bij de eerste druk, voorziet Strategische Marketingplanning in deze behoefte. Dankzij de systematische, praktijkgerichte aanpak, de vlotte schrijfstijl en talrijke overzichtsschema's is het zowel voor studenten als voor praktijkmensen een goed bruikbare leidraad om tot een strategisch marketingplan te komen. In deze tweede druk zijn recente ontwikkelingen uit het vakgebied marketing verwerkt. Onderwerpen als relatiemarketing, positionering, distributie-analyse en implementatie krijgen meer aandacht.
Boek bekijken

Ankerboek uit Uithuizermeeden

particulier
DE REKENING WIL NOG WEL EENS IN DE SPAM BELANDEN DUS ALS u BINNEN 3 DAGEN NIETS HOORT KIJK DAAR DAN EVEN
Ankerboek is een Algemeen antiquariaat.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.