Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel AvA-buch.


 

Schaper, Thorsten: - Strategisches Marketingmanagement : Einführung in Theorie und Praxis.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Schaper, Thorsten: - Strategisches Marketingmanagement : Einführung in Theorie und Praxis.
Schrijver: Schaper, Thorsten:
Titel: Strategisches Marketingmanagement : Einführung in Theorie und Praxis.
ISBN: 9783937411262
Uitgever: Rosdorf : ForschungsForum
Bijzonderheid: 2011, 4°, kart., 210 S.
Prijs: € 22,00
Meer info OVP in Folie, [ForschungsForum] / Marketing-Wissen ; Bd. 1
Boek bekijken

AvA-buch uit Aachen

zakelijk

Logo AvA-buch

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.