Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekentuin Alkmaar.


 

Corstjens, Judith. Corstjens, Marcel - Store wars. The battle for mindspace and shelfspace (3 foto's)

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Corstjens, Judith. Corstjens, Marcel - Store wars. The battle for mindspace and shelfspace (3 foto's)
Schrijver: Corstjens, Judith. Corstjens, Marcel
Titel: Store wars. The battle for mindspace and shelfspace (3 foto's)
ISBN:
Uitgever: Wiley
Bijzonderheid: Goed, softcover, herdruk, 2002, 303 blz. index.
Prijs: € 14,90
€ 3,95
Meer info Store Wars The battle for mindspace and shelfspace Judith Corstjens, Arrow Consultancy, Bois--le--Rois, France and Marcel Corstjens, Professor of Marketing Insead, Fontainebleau, France Fast moving consumer goods (FMCG) marketing has become a struggle between manufacturers and retailers for control of Mindspace and Shelfspace. Partnership is seen as an Indian wrestling match between manufacturers and retailers: co--operation can only be gained from a position of strength. Marketing for FMCG manufacturers now involves understanding retailers, their business and marketing strategies, their strengths and their limitations. The major aim of modern marketing is to affect the balance of power between retailers and their suppliers. Store Wars sets out to equip the reader to thrive in this climate. Advertising agencies are in a unique and sensitive position as mercenaries in the battle between manufacturers and retailers. They work for both sides. This book provides, with its concept of mindspace and shelfspace, a profound and contemporary insight into the anatomy of branding on both sides of the divide. Martin Boase, Chairman, Omicom UK plc The battle for mindspace and shelfspace provides a practical framework within which FMCG managers will need to test, adjust or even fundamentally change their strategic address. It describes the new reality. Dominic Cadbury, Executive Chairman, Cadbury Schweppes plc Marcel and Judy have brought to bear their intellectual prowess and institutional knowledge to provide an enlightening view of issues in modern retailing. A book full of thought--provoking ideas for academics and practitioners alike. Rajiv Lal, Professor of Marketing, Stanford University
Boek bekijken

Boekentuin Alkmaar uit Alkmaar

zakelijk

Logo Boekentuin Alkmaar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn een stichting zonder winstoogmerk. Een derde van de vrijwilligers bij De Boekentuin heeft een afstand tot de arbeidsmarkt of met een beperking. Naast vrijwilligers met een uitkering werkt de stichting ook samen met niet-commerciële re-integratiebedrijven, Vluchtelingenwerk en maatschappelijk werk uit de regio Alkmaar. Onze stichting is ontstaan vanuit een particulier initiatief en werkt zonder (gemeentelijke) subsidies.
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij een verzendprijs voor brievenbuspost van €4,90 en pakketpost van € 7,25. Verzending geschiedt via PostNL. Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Verzendkosten België € 7,95 via DPD.
Overige landen op aanvraag.
Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Bestellingen worden op basis van binnenkomst afgehandeld, dus het kan een enkele keer voorkomen dat een boek reeds verkocht is, maar over het algemeen zijn wij zeer up-to-date.
We do send worldwide.
We accept payment by Paypal. Our EU customers may pay directly to our bank account. We do requiere pre-payment. The details will be e-mailed to you. All prices are in Euro's and do not include shipping costs. Books are subject to prior sale.
All books are in good / very good condition unless otherwise stated.
The purchase may be returned (after contacting us) if the book is not in the condition described.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.