Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel BoekenWO2.


 

Buhrs, Michel - Gebiedsmarketing. Kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Buhrs, Michel - Gebiedsmarketing. Kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad.
Schrijver: Buhrs, Michel
Titel: Gebiedsmarketing. Kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad.
ISBN: 9789055945887
Uitgever: Scriptum, Schiedam
Bijzonderheid: Gebonden, 2008, 183 blz. Met foto's.
Prijs: € 5,00
Meer info Gebiedsmarketing is het in de markt zetten van steden, wijken, bedrijfsterreinen etc. Buhrs heeft hier een ruime ervaring mee en ontwikkelde in zijn praktijk de BrandMobile-methode, waarbij een gebied wordt neergezet als een merk. De methodiek wordt toegelicht in hoofdstuk een en verdiept in het tweede deel, waarbij onder meer wordt ingegaan op storytelling, communicatiemiddelen, doelgroepen en leefstijlen. Het derde en grootste deel van het boek bestaat uit grote en kleine praktijkcases. Hierin komt de materie echt tot leven. Het boek bevat een groot aantal kleurenillustraties en besluit met een literatuurlijstje en eindnoten. Een heel leerzaam boek voor iedereen die beroepsmatig met dit vakgebied te maken heeft, maar ook goed bruikbaar als studieboek bij (commerciƫle) economieopleidingen.
Boek bekijken

BoekenWO2 uit Raalte

particulier

Logo BoekenWO2

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.