Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel BoekenWO2.


 

Morel, Kaj - Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Morel, Kaj - Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.
Schrijver: Morel, Kaj
Titel: Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.
ISBN: 9789055947652
Uitgever: Scriptum, Schiedam
Bijzonderheid: Gebonden, 2010, 168 blz. Met foto's.
Prijs: € 20,00
Meer info Dit boek bevat vier hoofdstukken over telkens een andere organisatie en wat zij doen met identiteitsmarketing. Het betreft de Gulpener Bierbrouwerij, de gemeente Deventer, Salland Verzekeringen en ROC West-Brabant. De tussenliggende hoofdstukken beschrijven het denken en doen van identiteitsmarketing. Hierin komt de theorie van identiteitsmarketing aan bod waaronder de filosofie, een model voor identiteitsmarketing, het bepalen van de organisatie-identiteit en de praktische toepassing. De auteur heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld als identiteitsmarketeer en is oprichter en eigenaar van een marketingbureau 'De betekenisfabriek'. Hiervoor was hij docent communicatiepsychologie. Dit boek is zijn eerste publicatie over dit onderwerp. Het is verzorgd vormgegeven op een groot formaat. Het probeert zowel qua vorm als inhoud afwijkend te zijn van de standaard marketingboeken, zonder in te boeten aan kwaliteit. De presentatie van de informatie is zeer overzichtelijk met duidelijke tekstkaders en beeldmateriaal (foto's in kleur, waaronder enkele op uitslaande pagina's). Een must voor de marketeer die bij wil blijven in alle ontwikkelingen.
Boek bekijken

BoekenWO2 uit Raalte

particulier

Logo BoekenWO2

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.