Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel boekmakelaar.


 

Kotler, Philip, Eduardo L. Roberto - Sociale marketing. Strategieën voor grootschalige gedragsverandering

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Kotler, Philip, Eduardo L. Roberto - Sociale marketing. Strategieën voor grootschalige gedragsverandering
Schrijver: Kotler, Philip, Eduardo L. Roberto
Titel: Sociale marketing. Strategieën voor grootschalige gedragsverandering
ISBN: 9789027424884
Uitgever: Het Spectrum
Bijzonderheid: 1991, 448 pp., linnen band met stofomslag. NIEUWSTAAT
Prijs: € 12,50
Meer info Nieuwstaat.

De laatste jaren worden in toenemende mate grote publiekscampagnes gelanceerd die tot doel hebben het gedrag van het publiek te veranderen. Voorbeelden zijn de anti-alcoholcampagne in de jaren zestig (Glaasje op) en, van meer recenter datum, de anti-aidscampagne of de invoering van de maximumsnelheid.
Met doel van deze campagnes is verandering te brengen in bet gedrag van mensen zodat de overheid niet genoodzaakt wordt strikte wetgeving op te leggen of zich voor uitzonderlijk hoge uitgaven geplaatst ziet. Marketing deskundigen Kotler en Roberto tonen in dit bock aan dat de meeste van deze goedbedoelde campagnes weinig succes hebben gehad.
In Sociale marketing geven de auteurs voor het eerst een handleiding voor de planning en uitvoering van sociale campagnes. Aan de band van voorbeelden laten Kotler en Roberto zien hoe organisaties hun middelen veel efficiënter en effectiever kunnen inzetten om veel meer dan tot nu toe het geval is geweest, een zo goed mogelijk resultaat te behalen
Boek bekijken

boekmakelaar uit Maastricht

zakelijk
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.