Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel boekmakelaar.


 

Lier, Frans van - Reclame woordenboek. De vaktaal van de reclame en marketing

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Lier, Frans van - Reclame woordenboek. De vaktaal van de reclame en marketing
Schrijver: Lier, Frans van
Titel: Reclame woordenboek. De vaktaal van de reclame en marketing
ISBN: 9789021836249
Uitgever: Sijthoff
Bijzonderheid: 1987, 123 pp., paperback. Als nieuw
Prijs: € 5,00
Meer info Als nieuw, naam stempel voorin, verder in nieuwstaat.

In dit woordenboek worden de relevante termen van de reclame en marketing alfabetisch gerangschikt en verklaard. Dit boekje is in eerste instantie bedoeld voor hen die regelmatig met reclamemensen moeten communiceren en voor wie het technisch jargon niet altijd even duidelijk is. Het kan echter tevens een handige vraagbaak zijn voor vakmensen. Binnen de beperkingen die de omvang van het werkje (ca. 900 termen) nu eenmaal met zich meebrengt, kan het als een zinvol naslagwerkje worden beschouwd.
Boek bekijken

boekmakelaar uit Maastricht

zakelijk
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.