Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boek Plaza.


 

Oosterhout, Bob van - De sportsponsors / top 100 aller tijden

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Oosterhout, Bob van - De sportsponsors / top 100 aller tijden
Schrijver: Oosterhout, Bob van
Titel: De sportsponsors / top 100 aller tijden
ISBN: 9789054722700
Uitgever: Arko Sports Media BV
Bijzonderheid: Conditie: nieuw, 2013, hardcover
Prijs: € 39,95
Gratis
Meer info De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der herkenning voor iedere rechtgeaarde sportliefhebber om de geschiedenis in te duiken. Marco van Basten in het roodwitte Ajax-tenue met TDK op de borst, de gele baan op het Feyenoordshirt met daarop Opel en later Gouden Gids. Peter Post met zijn TI-Raleigh en later Panasonic equipe. De PTT Telecompetitie of ons aller Nederlands elftal met Nationale-Nederlanden. Wat te denken van de blauwwitte schaatspakken met het Aegon-logo? Het ABN AMRO World Tennis Tournament of de Rabobank Wielerploeg, die vanaf de jaren negentig de Oranjegekte in de Tour losmaakte. En wie kan zich de Olympische Spelen nog voorstellen zonder Holland Heineken House? De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden leert ons hoe deze en vele andere prachtige sponsordeals tot stand zijn gekomen, tot een succes zijn gemaakt, wie de architecten waren en welke investeringen ermee gepaard gingen. Hoe Nederlandse zaalsporten in de jaren zeventig en tachtig dankzij het bedrijfsleven floreerden en internationale prijzen wonnen. We zien daarbij de ontwikkeling van het plakken van sponsorlogo's en het plaatsen van reclameborden tot uitgekiende sponsorstrategieën, waarbij ook doelstellingen als sales, company pride, imagotransfers, hospitality en het tonen van maatschappelijke betrokkenheid door middel van een 360 gradenactivatie worden gerealiseerd. Sportsponsoring is in enkele decennia uitgegroeid van de 'hobby van de directeur' tot een professionele miljardenbusiness die nog altijd groeit. Maar ondanks het grote geld speelt pure passie voor de sport nog altijd een voorname rol. De samensteller van dit boek, sportmarketeer Bob van Oosterhout (door SponsorTribune uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie in 2013), legt bij elk van de honderd sponsorcases op verfrissende wijze uit waar een goede mix van creatieve, slimme marketing en oprechte liefde voor de sport toe kan leiden.
Boek bekijken

Boek Plaza uit Assen

zakelijk

Logo Boek Plaza

Hallo,
Boek Plaza Maria is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 82201609.
Boeken besteld en betaald voor 16h00 worden dezelfde dag nog verstuurd.
Heeft u een vraag, mail ons dan. Wij reageren binnen 1 dag.
Met vriendelijke groet,
Boek Plaza Maria

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.