Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Gill, Penny, Petrizzi, Richard, Mink Rath, Patricia - Marketing Fashion - A Global Perspective
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Gill, Penny, Petrizzi, Richard, Mink Rath, Patricia |
Titel: | Marketing Fashion - A Global Perspective |
ISBN: | 9781609010782 |
Uitgever: | Bloomsbury Publishing PLC |
Bijzonderheid: | 2012 528pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 184,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst The first text to engagingly present marketing theories and practices as they specifically relate to apparel, home goods and other design-driven products. It covers classic marketing theories and practices as they relate to design, topics such as market segmentation and market research and contemporary issues such as ethics and sustainability. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.