Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Wijk, Kees van, Huijzer, David, Lam, Peter 't - De media-explosie - Trends en issues in media en communicatie

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Wijk, Kees van, Huijzer, David, Lam, Peter 't - De media-explosie - Trends en issues in media en communicatie
Schrijver: Wijk, Kees van, Huijzer, David, Lam, Peter 't
Titel: De media-explosie - Trends en issues in media en communicatie
ISBN: 9789024443437
Uitgever: Boom
Bijzonderheid: 2022 472pp Paperback / softback
Prijs: € 63,75
Gratis
Meer info

Flaptekst

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Media zijn overal om ons heen. Zij bezorgen ons voortdurend grote stromen nieuwsitems, appjes, blogs, films, posts en commerciële boodschappen. Hierdoor hebben media een grote invloed op ons leven. Door de digitalisering is het medialandschap in zo’n grote stroomversnelling gekomen dat we spreken van een media-explosie. Dat roept allerlei vragen op. Hoe kunnen we die snel veranderende wereld mediawereld beter begrijpen? Hoe ontwikkelt het denken over media en communicatie zich? Wat zijn de belangrijkste trends en issues in het medialandschap? Wat voor macht hebben mediaplatformen en welke gevolgen heeft de media-explosie voor onszelf en onze cultuur?
Deze vragen lopen als een rode draad door dit standaardwerk over de menselijke omgang met media en communicatie. In het eerste deel van De media-explosie staat de ontstaansgeschiedenis van media en gemedieerde communicatie centraal. Deel twee behandelt en reflecteert op een aantal media-theorieën. Het derde deel is gericht de toekomst: wat zijn de te verwachten ontwikkelingen in het medialandschap?

In deze zesde druk zijn de cases en praktijkvoorbeelden geactualiseerd. Nu sociale media en platformen niet meer uit ons dagelijks leven weg te denken zijn is er ook speciale aandacht voor de maatschappelijke gevolgen van de digitale revolutie.

Op de bijbehorende website vind je toetsen, begripsvragen, en aanvullende achtergrond informatie om je kennis en inzicht te verdiepen.

Het handboek en de website zijn primair bedoeld voor studies media, communicatie & journalistiek in het hoger onderwijs, maar bieden ook waardevolle informatie aan beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.