Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Lange, Ingmar de - Sterk digitaal merk - Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Lange, Ingmar de - Sterk digitaal merk - Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat
Schrijver: Lange, Ingmar de
Titel: Sterk digitaal merk - Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat
ISBN: 9789089656506
Uitgever: Van Duuren Management
Bijzonderheid: 2022 336pp Paperback / softback
Prijs: € 37,99
Gratis
Meer info

Flaptekst

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.