Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Dr Anukrati (University of Kota, India) Sharma, Professor Juan Ignacio (University of Jaen, Spain) Pulido-Fernandez, Azizul (Tourism Consultants Network, Tourism Society, London, UK.) Hassan - Sustainable Destination Branding and Marketing - Strategies for Tourism Development

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Dr Anukrati (University of Kota, India) Sharma, Professor Juan Ignacio (University of Jaen, Spain) Pulido-Fernandez, Azizul (Tourism Consultants Network, Tourism Society, London, UK.) Hassan - Sustainable Destination Branding and Marketing - Strategies for Tourism Development
Schrijver: Dr Anukrati (University of Kota, India) Sharma, Professor Juan Ignacio (University of Jaen, Spain) Pulido-Fernandez, Azizul (Tourism Consultants Network, Tourism Society, London, UK.) Hassan
Titel: Sustainable Destination Branding and Marketing - Strategies for Tourism Development
ISBN: 9781786394286
Uitgever: CABI Publishing
Bijzonderheid: 2020 260pp Gebonden
Prijs: € 125,20
Gratis
Meer info

Flaptekst

This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.