Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Oswald, Laura R. (Associate Professor of Advertising, University of Illinois at Urbana-Champaign, and Director, Marketing Semiotics Inc) - Marketing Semiotics - Signs, Strategies, and Brand Value
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Oswald, Laura R. (Associate Professor of Advertising, University of Illinois at Urbana-Champaign, and Director, Marketing Semiotics Inc) |
Titel: | Marketing Semiotics - Signs, Strategies, and Brand Value |
ISBN: | 9780199566495 |
Uitgever: | Oxford University Press |
Bijzonderheid: | 2012 234pp Gebonden |
Prijs: |
€ 139,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst The book discusses the concept of brand equity and its impact on the financial performance of a company through analysis of the 'semiotics' of the brand and its sign systems. Including case studies, it provides an actionable strategy for steering brands through internal and external changes and pressures. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.