Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
de Mooij - Global Marketing and Advertising - Understanding Cultural Paradoxes
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | de Mooij |
Titel: | Global Marketing and Advertising - Understanding Cultural Paradoxes |
ISBN: | 9781529732498 |
Uitgever: | SAGE Publications Ltd |
Bijzonderheid: | 2021 528pp Gebonden |
Prijs: |
€ 185,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.