Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
de Mooij - Consumer Behavior and Culture - Consequences for Global Marketing and Advertising
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | de Mooij |
---|---|
Titel: | Consumer Behavior and Culture - Consequences for Global Marketing and Advertising |
ISBN: | 9781544318158 |
Uitgever: | SAGE Publications Ltd |
Bijzonderheid: | 2019 472pp Gebonden |
Prijs: |
€ 197,90
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.