Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Niehoff, Friederike, Pilniak, Aleksandra - Why Your Customer Experience Program Will Fail - ... and 7 proven ways to avoid it
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Niehoff, Friederike, Pilniak, Aleksandra |
Titel: | Why Your Customer Experience Program Will Fail - ... and 7 proven ways to avoid it |
ISBN: | 9789493202207 |
Uitgever: | Warden Press |
Bijzonderheid: | 2023 176pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 24,90
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wél slaagt. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.