Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Kühn, Richard, Fuhrer, Urs, Kühn, Cristian, Waldenmeyer, Zoé - Marketing - Analyse und Strategie

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Kühn, Richard, Fuhrer, Urs, Kühn, Cristian, Waldenmeyer, Zoé
Titel: Marketing - Analyse und Strategie
ISBN: 9783039220588
Uitgever: Weber Verlag AG
Bijzonderheid: 2020 286pp Paperback / softback
Prijs: € 44,20
Gratis
Meer info

Flaptekst

Drei grundlegende Veränderungen prägten in den letzten Jahren die Entwicklung des Marketingdenkens: - Das Aufkommen der «Service Dominant Logic» als Ausdruck der steigenden Bedeutung von Dienstleistungen für die Marketingpraxis - Die Digitalisierung und ihre Auswirkungen auf den Stellenwert des Online-Marketings und die Entstehung neuartiger Geschäftsmodelle - Die prozessorientierte Interpretation von Kundenbeziehungen im Rahmen des Relationship Marketing und des Customer Experience Management Die 16. Auflage des bekannten Standardwerkes «Marketing - Analyse und Strategie» wurde unter diesen Gesichtspunkten vollständig überarbeitet und wesentlich erweitert.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.