Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Aaker, David A. (University of California, Berkeley, CA) - Brand Relevance - Making Competitors Irrelevant
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Aaker, David A. (University of California, Berkeley, CA) |
Titel: | Brand Relevance - Making Competitors Irrelevant |
ISBN: | 9780470613580 |
Uitgever: | John Wiley & Sons Inc |
Bijzonderheid: | 2011 400pp Gebonden |
Prijs: |
€ 34,35
Gratis
|
Meer info | Annotatie How successful companies can keep their brands relevant Flaptekst Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.