Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

- Sensory Marketing - Research on the Sensuality of Products

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver:
Titel: Sensory Marketing - Research on the Sensuality of Products
ISBN: 9781841697536
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2009 426pp Gebonden
Prijs: € 178,80
Gratis
Meer info

Flaptekst

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sensory aspects of products; that is, the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. It provides an overview of sensory marketing research.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.