Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
- Marketing to the Poor - Creating Value
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | |
---|---|
Titel: | Marketing to the Poor - Creating Value |
ISBN: | 9781032130286 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2022 150pp Gebonden |
Prijs: |
€ 152,60
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This book looks at markets in low-income economies and how they require fundamentally different marketing systems and strategies. Analyzing the socio-cultural characteristics of these markets, it offers solutions for businesses to overcome spatial, institutional, and financial challenges while working in these contexts. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.