Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Hastings, Gerard (University of Stirling, UK) - Hyperconsumption - Corporate Marketing vs. the Planet
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Hastings, Gerard (University of Stirling, UK) |
---|---|
Titel: | Hyperconsumption - Corporate Marketing vs. the Planet |
ISBN: | 9781032214702 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2022 138pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Diving deep into the world of corporate marketing, this incisive and eye-opening work shows how, in the hands of the corporation, business has become manipulative, divisive and disastrously at odds with the needs of the natural world. It calls on us to rethink and rebel. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.