Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

- The Role of Smart Technologies in Decision Making - Developing, Supporting and Training Smart Consumers

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver:
Titel: The Role of Smart Technologies in Decision Making - Developing, Supporting and Training Smart Consumers
ISBN: 9781032308821
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2022 206pp Gebonden
Prijs: € 152,60
Gratis
Meer info

Flaptekst

This comprehensive book examines the impact of smart technologies in consumer behaviour from a contemporary perspective, blending marketing and retailing along with other disciplines such as psychology, media studies and sociology.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.