Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Fyall, Alan, Legoherel, Patrick, Frochot, Isabelle, Wang, Youcheng - Marketing for Tourism and Hospitality - Collaboration, Technology and Experiences
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Fyall, Alan, Legoherel, Patrick, Frochot, Isabelle, Wang, Youcheng |
Titel: | Marketing for Tourism and Hospitality - Collaboration, Technology and Experiences |
ISBN: | 9781138121270 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2019 620pp Gebonden |
Prijs: |
€ 179,10
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.