Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Hardy, Jonathan (University of East London, UK) - Branded Content - The Fateful Merging of Media and Marketing
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Hardy, Jonathan (University of East London, UK) |
---|---|
Titel: | Branded Content - The Fateful Merging of Media and Marketing |
ISBN: | 9781138190412 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2021 282pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands’ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.