Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Hardy, Jonathan (University of East London, UK) - Branded Content - The Fateful Merging of Media and Marketing

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Hardy, Jonathan (University of East London, UK)
Titel: Branded Content - The Fateful Merging of Media and Marketing
ISBN: 9781138190412
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2021 282pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands’ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.