Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Kolb, Bonita M. (Lycoming College, USA) - Marketing for Cultural Organizations - New Strategies for Attracting Audiences - third edition
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Kolb, Bonita M. (Lycoming College, USA) |
---|---|
Titel: | Marketing for Cultural Organizations - New Strategies for Attracting Audiences - third edition |
ISBN: | 9780415626958 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2013 200pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Marketing for Cultural Organizations presents traditional marketing theory with a focus on the aspects most relevant to arts or cultural organizations. The book explains how to overcome the division between the concepts of high art and popular culture by targeting the new tech savvy cultural consumer. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.