Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
- Islam, Marketing and Consumption - Critical Perspectives on the Intersections
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | |
Titel: | Islam, Marketing and Consumption - Critical Perspectives on the Intersections |
ISBN: | 9780415746946 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2016 204pp Gebonden |
Prijs: |
€ 178,80
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, providing critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. This insightful collection will be of interest to those interested in marketing, consumer behaviour, Islamic studies, cultural studies and sociology. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.