Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Moss, Gloria - Gender, Design and Marketing - How Gender Drives our Perception of Design and Marketing
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Moss, Gloria |
---|---|
Titel: | Gender, Design and Marketing - How Gender Drives our Perception of Design and Marketing |
ISBN: | 9780566087868 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2009 268pp Gebonden |
Prijs: |
€ 162,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Product and service designers place emphasis on the colour, form and appearance of what their organization offers and the language with which they describe it. This book guides the reader to an understanding of the way gender influences our visual perception. It explores design, visual aesthetics, language and communication. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.