Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Torres, Edwin N. (Rochester Institute of Technology, USA), Zhang, Tingting (University of Central Florida, USA) - Customer Service Marketing - Managing the Customer Experience
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Torres, Edwin N. (Rochester Institute of Technology, USA), Zhang, Tingting (University of Central Florida, USA) |
---|---|
Titel: | Customer Service Marketing - Managing the Customer Experience |
ISBN: | 9780367208929 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2022 278pp Gebonden |
Prijs: |
€ 152,60
Gratis
|
Meer info | Flaptekst This textbook is a comprehensive overview of customer service principles, theories, and practices. Covering classic and contemporary theories, it looks at real life applications of theory by business enterprises in various service sectors. It will be particularly useful for students in hospitality guest services and services marketing. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.