Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Sorrentino, Annarita - Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Sorrentino, Annarita - Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences
Schrijver: Sorrentino, Annarita
Titel: Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences
ISBN: 9780367479374
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2020 120pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.